بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمله تند مهدی پاشازاده به محمد رویانیان

مهدی پاشازاده در ادامه انتقادهایش از رویانیان می گوید:« بهتر است رویانیان این حرفهای غیرمنطقی را نزند. ادامه این حرفها باعث می شود بی احترامی بوجود بیاید. می بینید که همیشه هم آنها شروع می کنند نه ما استقلالی ها. بهتر است رویانیان به فکر تیم بستن باشد و مشکلات بازیکنان را حل کند. البته باید حواسش هم باشد چک دستفروش به بازیکن ندهد. هر وقت ما در کارهای آنها دخالت کردیم ، پرسپولیسی ها هم می توانند درباره استقلال حرف بزنند. اصلا معلوم نیست رویانیان قبل از حضور در پرسپولیس فوتبال می دیده یا نه؟ اصلا معلوم نیست استقلالی بوده یا پرسپولیسی . شاید هم راه آهنی بوده یا بانک تجارتی. من فکر می کنم قبل از حضور در پرسپولیس یا فوتبال ندیده یا اینکه فقط بازی های پرسپولیس را دیده که ادعا می کند همه بزرگان و اسطوره ها پرسپولیسی بوده اند»
مدافع سابق تیم ملی و عضو سابق تیم منتخب جهان در ادامه می گوید:« متاسفانه میکروفن دست هر کسی که می افتد شروع می کند به حرف زدن غیرمنطقی. حرف زیاد زدن هم باعث اشتباه می شود. اگر می بینید رویانیان زیاد اشتباه می کند به این خاطر است که زیاد حرف می زند. آقای رویانیان ما اسطوره های خودمان را داریم. بهتر است شما به فکر تیم خودتان باشید. مهدی مهدوی کیا را به آن روز انداختید و داستان علی کریمی را هم که همه می دانند. بروید تیم خودتان را بسازید نه اینکه همه اش حرف از بزرگان و ..... بزنید. شما با ما چه کار دارید؟ »
پاشازاده که همراه با اصغر حاجیلو تنها بازیکنانی هستند که در ایران فقط لباس استقلال را به تن کرده اند از اسطوره های استقلال هم نام می برد و می گوید:« استقلال کم بزرگ نداشته. اگر سلطان بود، علی جباری اولین نفر بود که این لقب را گرفت. سلطان واقعی او است، آن هم بدون مافیابازی و کارهای دیگر. تازه سلطان علی جباری واقعا مودب بود و باشخصیت. ضمن اینکه ما حسن روشن را داشتیم.غلامحسین مظلومی، مرحوم حجازی، شاهرخ بیانی، مجید نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاری فر، جواد زرینچه و رضا حسن زاده. فکر نکنم آقای رویانیان بازی این بزرگان را به یاد داشته باشد.تازه به رویانیان باید گفت محمدان بنگلادش یادت نره. تیمی که با حجازی آمد و پرسپولیس را برد.ضمنا آقای رویانیان اگر بزرگ بودید یک جتام می آوردید. آدم بزرگ نه چکش برگشت می خورد و نه چک دستفروش به بازیکنش می دهد»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 2 / 1392برچسب:پیشکسوتان,مهدی پاشازاده,رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com